מעבר דירה היא משימה לא פשוטה והיא קורית לאחר שרכשנו נכס למגורים או אפילו במקרים שרכשנו נכס להשקעה בארצות הברית וכעת אנו רוצים להגיע איליו ולרהט אותו.

כיום ישנם שלל אנשים אשר מבצעים עסקאות נדל"ן מסוגים שונים, שחלקם זקוקים לבצע מעבר דירה לשם ההשקעה.

אז מדוע כדאי להשקיע בדירה בארצות הברית? וכיצד עוברים דירה בצורה נכונה במידת הצורך? הכל בהמשך.

אם אתם רוצים לבצע מעבר דירה בעיקר שמדובר במעבר לארץ אחרת, או רכישת נכס במדינה כמו ארצות הברית – חשוב שתדעו כיצד עוברים דירה בצורה מוצלחת, או כיצד אפשר לרהט אותה כדי להפוך אותה לראויה להשקעה.

אבל מדוע כדאי להשקיע בנדל"ן בחו"ל?

בשוק הנדל"ן בארץ רבים אינם מצליחים למצוא את הדרך לרכוש דירה וזאת גם לאחר שהם הרוויחו הון עצמי שנחשב הגיוני לרכישת דירה בכל ארץ אחרת. עם זאת שוק הנדל"ן הישראלי עדיין לא מאפשר לרבים לרכוש דירה, ולכן בשל מחירי הדירות רבים בוחרים לבצע השקעות דווקא בנדל"ן בחול כאשר השקעה בנדל"ן בארצות הברית נחשבת מושכלת למיד וזאת בעיקר בשל מחירי הדירות הנמוכים ושוק הנדל"ן האמריקאי אשר רק הולך ומקנה תשואות גבוהות יותר בהשקעה עם השנים.

אז כיצד משקיעים?

כיום ישנן חברות העוסקות בתחום ההשקעות בנדל"ן שמאפשרות תמיכה מקצועית בעת הרכישה ותמיכה לאחר מכן ביישום הדרך לקבל תשואות מההשקעה. החברות מלוות את המשקיעים בכל התהליך תוך שהן מתמחות בהשקעות נדל"ן בארצות הברית ובחו"ל בכלל.

אז כיצד מבצעים מעבר דירה בצורה טובה?

אם החלטתם לעבור דירה או לרהט דירה בארצות הברית ישנם כמה דגשים שעליכם לבצע בעת המעבר:

חברת שינוע ומשלוחים מעבר לים – אתרו חברת הובלות שתוכל לבצע עבורכם את ההובלה כמו גם את השינוע של הריהוט במכולה אל מעבר לים.

אחסון נכון – אחסנו בצורה טובה ואטומה את כלל החפצים שאתם משאירים בארץ תוך אחסנתם בקרטונים איכותיים. אם אתם מחפשים קרטונים טובים שיחזיקו מעמד לאורך זמן ניתן קרטונים למעבר דירה – לרכישה כאן, תוך קבלת מקסימום איכות בעת האריזה.

חלקו תפקידים – חשוב לחלק תפקידים בין בני הבית במידה ואתם עוברים כמשפחה לחו"ל. רכשו קרטונים איכותיים, וחלקו תפקידים לכל בני הבית תוך שכל ילד אורז את חדרו באופן מופתי. לאחר הילדים יארזו את הבית, חלקו להן משימות אריזה כמו אריזת כלי מטבח, מקלחת ועוד.

אל תשכחו לתעד ולרשום – רשמו על הקרטונים מהם מכילים ולאן הם שייכם. כאשר אתם רושמים על כל קרטון לאן הוא שייך אתם הופכים את הובלת הדירה לקלה יותר תוך שאתם משליטים סדר וארגון בהובלת הדירה.