כשקבלן רוצה לשכנע אותנו לקנות ממנו דירה, הוא מציג בפנינו הדמיות של איך היא צפויה להיראות. בתמונות החללים השונים תמיד נראים מרשימים מאוד, ואם בחרנו איש מקצוע אמין ומיומן, גם התוצאה תהיה כזו והפער בין ההדמיה לבין המציאות יהיה מינימלי. אבל גם אצל הקבלן הרציני ביותר יש בכל זאת הבדל משמעותי בין הבית בתמונה לבין הדירה שניכנס אליה – רמת הניקיון.

עבודות בנייה, גם כשהן מתבצעות באופן מוקפד, משאירות לכלוך. אל הדירה נכנסים שלל אנשי מקצוע – טכנאי המזגנים, איש הגבס, החשמלאי, מתקיני המטבח ועוד – וכל אחד מהם מבצע כמובן פעולות חיוניות אבל במקביל גם משאיר חותם. הקבלן מחויב לפנות את הפסולת, אבל לא לנקות, ובהתאם אם אנחנו רוצים להיכנס לדירה שנראית בדיוק כמו בתמונות ובעצם בדיוק כפי שתמיד חלמנו עליה, כדאי להזמין חברת ניקיון מקצועית.

מקסימום ניקיון

לכאורה דירה חדשה מתאפיינת ברמת ניקיון גבוהה כי הכל חדש – החלונות, הדלתות, חיפויי הקירות, האמבטיה וכו' – אבל בפועל כאמור אי אפשר להתעלם מהעובדה שמדובר באתר בנייה, ועל כן נדרשים ידע ספציפי, ציוד מקצועי וחומרים עוצמתיים כדי שהניקוי יהיה באמת מושלם.

כשאנחנו בוחרים חברה שמציעה שירותי ניקיון לדירה חדשה, ובוחרים נכון כמובן, מובטחת לנו מקסימום איכות, ורמת ניקיון שאנחנו, לא משנה כמה מאמץ וזמן נשקיע, פשוט לא נוכל להגיע אליה.

מינימום טרחה

סיבה טובה נוספת להפקיד את המלאכה בידיים מקצועיות היא שמעבר דירה כרוך גם כך באינספור מטלות. כשאנחנו נדרשים לארוז את כל הרכוש שצברנו לאורך השנים, להתנהל מול הרשויות וספקי התשתיות (וגם בעידן הדיגיטלי זו עדיין טרחה משמעותית) ותוך כדי גם לעבוד או ללמוד, לטפל בילדים וכו', כל דקה היא יקרה ערך עד מאוד – חברת ניקיון לדירה חדשה חוסכת לנו כמה וכמה שעות עבודה, ומפנה זמן לכל שאר הפעולות ההכרחיות.

על מה חשוב להקפיד כשבוחרים חברת ניקיון לדירה חדשה?

כדי להגיע ליחס עלות תועלת משתלם במיוחד, מומלץ להקפיד על 3 דגשים חשובים כשבוחרים חברת ניקיון:

  1. הצעת מחיר מסודרת – לאחר ביקור בדירה וסקירה מפורטת של העבודות שיש לבצע. את ההצעה כדאי לקבל בכתב, כדי להימנע מאי נעימויות בשלב התשלום.
  2. המלצות – לקוחות מרוצים תמיד שמחים להמליץ על מי שסיפק להם שירות איכותי, ובהתאם חברות מקצועיות יכולות להציג קבלות על טיב עבודתן.
  3. חומרי ניקוי ידידותיים – גם לבני האדם וגם לסביבה, כך שתוכלו להיכנס לדירה החדשה בראש שקט באמת.

רוצים לקבל הצעת מחיר כנסו לאתר: https://www.shlomo.org.il/

Leave a Reply

Your email address will not be published.